Co vás u nás čeká?

  • povedete 2 pobočky, a to menší tým spolupracovníků /cca 12-15/ v nové pobočce Mladá Boleslav a budete řídit i centrum v Kolíně, které spouštíme od ledna 2022 a které podle Vašich pokynů povede koordinátorka centra.
  • uděláte vše pro to, aby u nás zaměstnanci rádi pracovali,
  • zajistíte provozní záležitosti a hladký chod zařízení,
  • postaráte se o to, aby k nám dárci plazmy rádi chodili a opět se k nám vraceli,
  • budete vybírat nové zaměstnance ve spolupráci s pražskou centrálou,
  • budete se starat o hospodaření centra a dodržovat schválený rozpočet,
  • povedete potřebnou administrativu a budete komunikovat s místními úřady,
  • vítáme člověka, který o své práci přemýšlí, a přichází s novými nápady a myšlenkami, aby se zaměstnancům, dárců, i centru dařilo co nejlépe.

Jak si vás představujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru – ekonomie, zdravotnictví, právo
  • Manažerské zkušenosti a praxe minimálně 2 roky
  • schopnost týmové spolupráce, organizační schopnosti, systematičnost
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikativní a vstřícný přístup k zaměstnancům i dárcům
  • pozitivní vztah k administrativě
  • schopnost pro klientského přístupu
  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • trestní bezúhonnost
  • ŘP sk.B - aktivní řidič

Čím Vás za to odměníme?

  • Možnost být u zrodu nového centra
  • firemní benefity /cafeterie až 500Kč měsíčně/ a bonusy
  • stravenky v hodnotě 137,-Kč
  • poukaz k narozeninám v hodnotě 500,-Kč
  • dovolenou 5 týdnů a 3 dny sick days
  • občerstvení na pracovišti
  • pravidelná školení
  • nástup – únor 2022