• bars
  • quick_phone
  • quick_calendar
  • quick_insta
  • quick_yt
  • quick_tiktok
position_default
active_marker Praha 1

Máte zkušenosti v oblasti personalistiky a zároveň se orientujete ve mzdové agendě?
Přidejte se k našemu týmu a podílejte se na zajištění plynulého chodu personálních a mzdových procesů v naší společnosti!

Na co se v této roli můžete těšit?

  • Spolupráce při náboru/ nástupu nových zaměstnanců.
  • Správa personální agendy.
  • Příprava pracovněprávních dokumentů.
  • Administrace mzdové agendy ve spolupráci s externí mzdovou účetní (podklady, kontrola dat atd.).
  • Poskytování podpory zaměstnancům v otázkách HR a mzdové agendy.
  • Dohled nad dodržováním pracovněprávních předpisů a interních směrnic.
  • Správa a kontrola docházkového systému - Alveno.
  • Spolupráce a komunikace s příslušnými úřady.
  • Podílení se na rozvoji a vzdělávání zaměstnanců.

Jak si Vás představujeme?

  • Ukončené SŠ/ VŠ vzdělání
  • Praxi v oboru personalistiky alespoň 3 roky a orientace v mzdovém účetnictví
  • Znalost zákoníku práce a příslušné legislativy
  • Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, diskrétnost a schopnost organizovat si práci
  • Dobrou znalost MS Office, zejména Excelu
  • Znalost AJ je vítána. 

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Benefitní karta Pluxee / příspěvek 300-600Kč měsíčně/ nebo MultiSport karta
  • Poukaz k narozeninám v hodnotě 500,-Kč
  • Stravenky v hodnotě 225,-Kč
  • Občerstvení na pracovišti, káva a pitný režim zdarma
  • 3 dny Sick days
  • Dovolená 5 týdnů
  • Kvartální odměny 
  • Vánoční odměny dle hospodaření
  • Pravidelná školení
  • Moderní pracovní prostředí
  • Firemní akce
  • Možnost občasného home officu